Hell's angels en legaal wapenbezit

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Feb 12 23:24:03 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Joris en de lijsters,

Volgens mij is er wat anders aan de hand met die wapenvondsten bij Hell Angels:

- of de politie is zo geintimideerd dat ze die lui geen machinepistool durft
te weigeren,

- of er zit een politie-informant bij de Angels die zo lek is als een mandje
en voor zijn kameraden van alles versiert,

- of de Politie Inlichtingen Dienst of wat daar voor door gaat (CID) is
totaal onbekwaam.

Ik gok er op dat de alternatieven 2 of 3 relevant zijn. Dus er mogen weer
wat ambtenaren van de sectie stiekem de deur uit. In het geval 1 zou er
sprake zijn van een vorm van corruptie bij de politie, kwam Cohen hierachter
en zette hij andere troepen buiten de sectie stiekem in. Tip voor
raadsleden: even opletten of die SS personeel wordt vervangen!

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 16:14 12-02-01 +0100, you wrote:
> [...]
>Het gaat er hier natuurlijk om dat de mensen het recht krijgen om een wapen
>te dragen en ik niet, en ik kom ook nooit in aanraking met de
>politie.......(nou ja, bijna nooit :-))

>Ja zeg. ik kan me de opwinding voorstellen over die wapens etc...maar dat
>zonder helm rijden...Ik neem aan dat ze tijdens die begrafenis niet 120
>reden.....

>Ik meen dat de korpsbeheerder het verlof ieder jaar verlengd of niet......

>is
>
>Maar waarom mag een sportschutter er wel een hebben?
>Of is dat ook een sport, mitrailleurschieten?

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66