[Re: Monarchie & Erfelijkheid]

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Fri Feb 2 18:38:34 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben het ermee eens dat Maximazelf niet ter discussie staat, het is een
goed opgeleide vrouw, die werkt, hetgeen een goed voorbeeld zal zijn voor
Nederlandse mannen en vrouwen, en ze heeft dezelfde hamsterwangetjes, als
Bea en Alex, dat is jammer, maar voor de rest is ze innemend en zal ze heus
wel geliefd worden (misschien niet zozeer als de radioverslaggever die als
een complete idioot 'maxima, please, please, please, we love you' riep
terwijl hij achter haar aanholde, een normaal mens weet dat ze niks zeggen
zal, enfin)

De kwestie is nu juist PA, en daar is of niet over gesproken, of niet niet
gedacht, of Bert Bakker zegt er eenvoudig NIETS over...
Lekker omheengeluld, dat doet trouwens de hele politiek, die legt de nadruk
op de kwestie die helemaal geen kwestie zijn kan...
het huwelijk???
de aanwezigheid van de minister uit de moorddictatuur van Videla is de
kwestie, ik vind de discussie over Maxima, echt ontzettend dom gezeur....