videootje

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sun Dec 9 23:04:36 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er schijnt eindelijk het sluitende bewijs gevonden te zijn tegen de directe
betrokkenheid van Bin Loaden Gun Laden, een video waarin hij in een
interview allerlei stoere dingen zegt over de 11e sept.

Dan denk ik toch, ok, eerst zelf zien. Nee, nee, zegt Amerikaanse regering,
het is kwestie van geloven, wat maakt het uit.
Ik twijfel niet over intentie van BinLaden en over betrokkenheid bij
allerlei eerdere aanslagen, die desondanks afweken van  de 11e dat zij
directer doel hadden: aanval op Amerikaanse troepen in Saoudie, en
Ameirkaanse ambassade door Egyptenaar.
Dat gaf ie ook toe, leek me ronduit te komen voor zijn zaak. Maar de vreemde
houding van de VS is eigenaardig.
Militaire rechtbanken verzekeren geheimhouding van bewijs, maar zelfs deze
eenvoudige video weigeren ze openbaar te maken.

Weten kamerleden of regeringsvertegenwooridgers eigenlijk wel wat voor
bewijs BinLaden direct aan de TwinTowers aanval koppelt???

Vind niemand dit vreemd, dat we dat soort (circumstantial) bewijs zelfs niet
te zien krijgen, en dit het hardste bewijs van alles blijkt te zijn?????