bericht: D66 stemt tegen motie 'radicale democratisering'

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Fri Dec 7 18:20:15 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Serieus: in de afdeling Nijmegen was het nodig om deze vraag - de
>bestaansvraag - opnieuw te stellen. Na een volstrekt ondemocratische manier
>- geschillencollege is er aan te pas gekomen maar heeft geen effect - ben
>ik
>van de kieslijst gewerkt.

Welke kieslijst? Hoe?

>Daarom dus de bestaansvraag. Willen we als D66 Nijmegen nog wel gaan voor
>de
>'radicale democratisering' ? Blijkbaar niet.

Zoals Herman al aangaf, betekent het verwerpen van een motie niet
automatisch het aannemen van het tegenovergestelde. Kun je de letterlijke
tekst van de motie op deze lijst zetten?

>Daarom heb ik ook bij de AAV
>verklaart mij te distancieren van de D66 fractie in Nijmegen.

Hoezo distantieren van de fractie? Welke rol speelden zij?

Groeten,
Mark
Voormalig lid D66-Nijmegen