multiculturalisten ??????

Sun Aug 12 12:01:54 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Dit zijn trouwens gouden tijden voor al die racistische TV-programma's
op
>  de Amsterdamse kabel. Met Singh Varma tonen de multiculturalisten
opnieuw
>  hun ware gezicht.

Het woord multiculturalisten zie ik vaker en vaker voorkomen op deze lijst.
Ik vraag me af wat de schrijvers hiermee bedoelen. De zinnen waarin het
staat gaan vaak van een soort tegenstelling uit. Mag ik aannemen dat deze
schrijvers zelf monoculturalisten zijn? En dat ze 1 enkele cultuur willen
voor Nederland? Gaarne uitleg want dat kan ik me toch moeilijk
voorstellen.....

Groet Joris