Amsterdam referendeert: stemlokalen sluiten deuren

Sun Apr 22 21:26:35 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder:

 Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl>:
>Ik heb me laten vertellen dat het aantal stembureaus is terug-
>gebracht, terwijl de fysieke locaties hetzelfde zijn gebleven.

 Ik zag die leugen gisteren in het Parool staan. Maar het is niet waar.
 Ook in het Parool stond een interview met ene Laurens Slot -degene die
 de pro-kant coordineert. Meneer slot slaagde er in om in een interview
 van 6 pagina's GEEN ENKELE inhoudelijke opmerking te maken !

 Ik:
>Ik noem het fascisme.

 Erik:
>Ik noem het slecht geinformeerd zijn en te haastig concluderen.

 Je kan niet zeggen, dat ik niet geprobeerd heb... Maar het gaat gewoon
 nergens om. Meneer Slot geeft zelfs toe dat hij een baantje zoekt bij
 de stadsdeelraad Binnenstad. Zo lust ik er nog wel 1.

 Zodirekt bij de VPRO (DNW, 21:40) een programma over dit soort politieke
 verloedering (en over het verzelfstandigen -dat ik van de week aan de kaak
 stelde).