Ruimen en verengen (was: Borst, was: ruimen van conservatieven en onbekwamen)

Sun Apr 22 13:58:53 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Peter Bos <pfgbos at chello.nl>:
>Ja, deze lijst is nogal verpest door een vijf a tien personen.
                                          -----------
                                               ??  [namen, namen]

 Ik vind de lijst juist vrij aardig (okee, ik lees niet alles maar wie doet
 dat wel). We sparen elkaar niet maar blijven Heren (en -te weinig- Dames) en
 dat is eigenlijk wel zo aardig. En passant steek je nog wat op ook.

 Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl> zegt doorgaans rake dingen (vaak ook
 leuke). Als sommigen zich daardoor persoonlijk aangesproken voelen, dan zou
 men ook eens kunnen kijken waarom dan wel (net als al die Christenen die
 vielen over Els Borst -die gisteren nota bene in het radio-programma'Kamer-
 breed' een pluim kreeg van de redactie !).

 Persoonlijk zie ik niet in waarom iemand niet over die pil (die overigens
 in 't gheel niet bestaat) mag spreken louter omdat er zojuist een euthana-
 sie-wet is aangenomen. Ik zie het verband niet. Ook het verband met pasen
 ontgaat me. En dat 'het is volbracht' sloeg op 25 jaar euthanasie-debat,
 toch niet op 1970 jaar oud gerochel aan het kruis van een Joodse paashaas ?

 Greetje Verver <keng.verver at hetnet.nl> eerder:
>Ik heb mij zaterdag j.l. weer laten toevoegen aan de lijst en
 (..., en later)
>Troost je ik heb mijn lidmaatschap gisteren al opgezegd.

 Dit snap ik dus ook niet, je wordt lid van de D66 lijst een paar dagen
 voordat je je lidmaatschap van D66 opzegt (volgens mij is dat wat je
 zegt) ? Is dat niet wat onlogisch (hopelijk blijf je lid van deze lijst) ?

 Marc Fluks