diesel

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Fri Sep 15 17:31:36 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Om hoeveel mensen hebben we het eigenlijk?? Ik hoorde dat bij de protest
actie in Den Haag ongeveer 300 mensen demonstreerden.
Waarom kunnen taxichauffeurs niet gewoon hun prijzen doorberekenen? Of
degene met zuiniger taxi's dus laten profiteren.
Nu het milieu en de 2e wereld profiteren ten koste van ons, en de prijzen
dus reeel doorberekend wordt, ...
enfin soi, solidariteit en zorgen voor morgen gaat het domme verstand van
taxichauffeurs en vrachtwagenchauffeurs te boven. Het is gewoon idioot, 50%
VAN DE BEDRIJVEN BEREKENDE de prijs gewoon door, dat wil zeggen dat
produkten dus gewoon een reeler prijs kenden, maar goed, domheid heerst
natuurlijk in een democratie, in ieder geval de middelmatige inntelligentie,
reken maar uit...
ik zou zeggen nu meteen belastingen omhoog, zodat mensen begrijpen dat
overheid links of rechts toch geld moet krijgen om zorg, onderwijs te
betalen... het zou beter zijn om aanschaf van blik te verlichten, ipv
dieselprijzen...

http://profiles.msn.com.