einde gastlidmaatschap Pieter ter Veer

eddy tulp eddytulp at DAXIS.NL
Wed Sep 6 20:51:06 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als secretaris van de werkgroep Duurzame Ontwikkeling & Milieu ben ik zo
vrij geweest om Pieter ter Veer een gastlidmaatschap te verschaffen op deze
e-mail circle, opdat hij zou kunnen participeren in de discussie over de
landbouwgifstoffen.
Helaas, het heeft niet mogen baten. Hoewel Pieter al de desbetreffende
mailtjes allemaal moet hebben kunnen lezen, heeft hij ons geen antwoord
waardig geacht. Hoezo, relatie met je achterban???? Ik vind het ronduit
teleurstellend dat leden van de fractie op deze wijze hun meedenkende
achterban schofferen.

Nu de besluitvorming is afgerond en d66 ten lange leste -maar met de nodige
schade- de milieurug heeft gerecht, acht ik de discussie in deze circle na
het laatste mailtje van Lucas gesloten en voer ik Pieter ter Veer maar weer
af van de lijst. Niet dat dat wat uitmaakt. Maar als je in deze partij niet
mee wilt discussieren..................

met vriendelijke groet,
ook aan Pieter,

Eddy Tulp