einde gastlidmaatschap Pieter ter Veer

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Sep 6 21:42:18 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

eddy tulp uitte de woorden:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Als secretaris van de werkgroep Duurzame Ontwikkeling & Milieu ben ik zo
> vrij geweest om Pieter ter Veer een gastlidmaatschap te verschaffen op deze
> e-mail circle, opdat hij zou kunnen participeren in de discussie over de
> landbouwgifstoffen.

Alles goed en wel, maar iemand anders zomaar op een e-maillijst abonneren
vind ik ook nogal onbehoorlijk. (En kan dat technisch gezien zomaar met
deze lijst ??) En wie zegt dat Pieter ooit een PC aanraakt? Bel dan z'n
medewerk(st)er, ofzo.

Overigens ben ik ook blij dat de rug weer wat rechter is.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                            phone: +31-30-2900900 |