Tweedeling in zorg

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Wed Sep 6 11:53:34 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waarde Lijsters,

[..]

>Kan ik dat (standpunt) ergens terug vinden, Gerard?
[...]

Bedoel je het rapport van de commissie Leenen, Gerard?
Dat is, voorzien van 'glossen', terug te vinden op:
http://www.d66.nl/documenten/swb/fondslijst.html#reeks
(http://www.d66.nl/documenten/swb/leenen.html , als je rechtstreeks alleen
het rapport wil lezen)

Als je verwijst naar eerder door jou genoemde rapport of nota uit, ik meen,
1994, dan ben ik ook heel benieuwd waar ik dat kan vinden/downloaden.

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
C.Houbraken at Hilversum.nl
035-6292040

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Dit bericht wordt beschouwd als persoonlijke correspondentie en dient als
zodanig behandeld te worden.