PS en GS

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Sep 1 22:41:22 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mij lijkt het verstandig, de hele PS af te schaffen als een volstrekt
overbodige bestuurslaag, en vermindering van het aantal leden kan daar een
goede aanleiding toe vormen. PSleden hebben weinig te maken met maatregelen,
die de burger direkt treffen, en een stelsel van evenredige
vertegenwoordiging is hier eigenlijk helemaal uit den boze.

Ik hoop niet, dat je ambities in deze hebt,

groet,

Tjerk