Die Karel toch..

D Sundman dsundman at NETLAND.NL
Fri Sep 1 23:42:22 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

VANMORGEN de herhaling van zijn (Karel de Graaff) donderdagavond show,
die ging over .. De, al of niet juiste, prioriteiten die politie en
justitie stelt...
Aan het eind van deze herhaling werd speciale nadruk gelegd om toch
vooral naar www.nederland4.nl te surfen om mee te chatten over het
onderwerp.
Wel zo gezegd zo gedaan, behalve dat dit een herhaling was....
Toch was er een chatter 'OntheMike" aanwezig, op mijn vraag of hij
misschien voor de Avro werkte kwam terug "bijna". Op mijn vraag wat hij
voor ze zou gaan doen antwoordde hij ongeveer zoiets als 'iets in de web
IT kant'. In korte tijd kwamen er wat andere chatters bij. Plotsklaps
werd een chatter met de naam Scanner er af gegooid, hij kwam terug met
de mededeling dat de BVD :-() op de lijn zat, maar hij had goede
software dus konden ze hem er wel afgooien maar niet zijn puter
binnedringen.
Hetzelfde gebeurde met ondergetekende nadat ik een lijntje intikte met
als tekst, dat dit 'OntheMike' binnenkort niet meer kon gebeuren want
hij werkte bijna voor de Avro.
Ik kan er ook gelijk niet meer op komen...., en op de AVRO site kan geen
e-mail verstuurd worden...

Met Karel... who needs Echelon

NB
Nog even ter verduidelijking het chatten had beslist geen 'extreem'
karakter.