Ziektepremie standpunt?

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Thu Nov 30 14:42:19 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Ik denk dat het het handigste is om de premies voor een dergelijke
volksverzekering op dezelfde manier te innen zoals dat nu gebeurt bij de
ziekenfondspremies. Laat onverlet dat ik zelf al jaren voorstander ben van
een dergelijke volksverzekering met hetzelfde pakket als het huidige
ziekenfonds. Dus niet meer een loongrens voor ziekenfonds/ particulier.
Iedereen die meer wil dan dit ziekenfondspakket moet zich maar
bijverzekeren...

Ernst Debets/ Zaanstad