Andere kant Vaticaan

Arjan Stoffels chimera at WANADOO.NL
Fri Nov 24 21:28:00 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik kan het niet laten. Ik vond dit toch wel zo komisch en ik wil Mark hartelijk
danken voor deze leuke grap waarvan ik echt heb zitten schateren. Hoe lang was
het ook al weer geleden dat de RK kerk erkende dat Galilei toch gelijk had toen
hij zei dat de aarde om de zon draaide, zo rond (pak me niet op een halve eeuw)
1600? Pak me niet op een jaar, maar is dat niet zo'n 8 jaar geleden? En de
hoeveelste summerschool is dit? :-)

Met vriendelijke groet,
Arjan Stoffels
chimera at wanadoo.nl

From: "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at ASTRO.UVA.NL>

KNIP
> I would like to bring to your attention the Vatican Observatory 8th summer
> school in Observational Astronomy and Astrophysics, to be held in Castel
> Gandolfo (near Rome), Italy, from June 16 to July 15 2001.
KNIP