EURO steun

GWC van den Berg gwc.berg at WXS.NL
Thu Nov 9 21:40:38 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Remko,

De steunaankopen van de Europese Bank zijn geen steunaankopen. Duisenberg is
ervan overtuigd dat de dollar tenopzichte van de Euro belachelijk hoog
staat. Ook ik heb mijn dollars verkocht. Ik had er nog een paar duizend over
gehouden van een vakantie. Duisenberg anticipeert dus op een vrije val van
de dollar, die zich binnenkort zal voltrekken. Per slot wordt op deze wijze
ons belastinggeld straks het dubbele waard.

Met vriendelijke groeten,

Gerard van den Berg, Utrecht