Kippenhok syndroom

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Sat Nov 4 09:51:30 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: H.C. van der Veen <henk.van.der.veen at tip.nl>
Aan: D66 (E-mail) <D66 at NIC.SURFNET.NL>; D66 Utrecht (E-mail) <D66 at Utrecht.nl>
Verzonden: vrijdag 3 november 2000 19:11

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Ik heb ook de indruk, maar ik begeef me dan erg op CD/hellend terrein, dat de
toename van zinloos geweld voortkomt uit het "kippenhok syndroom" : hoe meer
wezens op >een bepaalde opervlakte, hoe agressiever ze worden. Niet dat ik ultra
rechts gelijk wil geven, maar denk hier toch maar eens over na!

We blijken inderdaad meer genetische verwandschappen te hebben met kippen dan me
lief is als ik een eitje tik. Maar om nou de kippen de schuld te geven...

;)

Henk

=======

Henk,

Niet alleen de kippen, maar ook bio-industrie varkens en kistkalveren lijden aan
dit syndroom. Kippen was het eerste voorbeeld dat me te binnen schoot.

Ernst