ethiek

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Fri Nov 3 23:26:23 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Okok, ik ken de kwestie niet, slechts de klepel, maar leuk genoeg om te
reageren en vrij te associeren.
Ik hoorde dat Bush nu weer in opspraak geraakt is vanwege drinken en rijden
tegelijk (eerder knap dan makkelijk zou ik zeggen), en dan vraag ik me af,
nu en, wat Willem-Alexander mag (geen haan die kraait tot het de
appetijtelijke GTST-ster betreft, of de enigszins weerzinwekkende Marco
Bakker, of de vermeende viespeuk (maar dat hoort toch een beetje bij de
cultuur) Patrick Kluivert), maar goed wat WA mag, ach laat dat toch...
Ik hoorde ook dat onze konigin geen lintje wilde of kon uitreiken aan de
superster op de Paralympics (maar ja, hij zwom tegen allemaal gehandicapten,
dan vraag ik je!) vanwege een malefied verleden, maar dan vraag ik je, bij
de SS zitten of steekpenningen aannemen is toch ook geen lieve zaak, of
dronken rijden misschien, dan is bij de wehrmacht zitten nog maar een
kleinigheid, en ach zo'n medaille als je er al 8 hebt kan toch wel dan
eigenlijk?
Ik geloof dat ik nu de draad weer een beetje kwijt raak, geloof ik....

ook nog iets korts, een vraagje over ethiek...
Heeft Kok echt alle ministers ook die van D66 ( je weet wel de partij van
openheid en democratie, vrijheid van meningsuiting enzo ) verboden op de
kwestie van de junta-collaborateur Zorreguita in te gaan???

bovendien vind ik Josias best lekker relaxed eigenlijk...
jammer dat ie nu op zijn woorden gaat passen, cut-Kok, die moet eigenlijk
maar weg voor ie te arrogant wordt... aso.

http://profiles.msn.com.