euro

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Fri May 12 19:44:57 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"e.r. stolp" schreef:

> Als je in een bootje zit en je ziet zowel de eenden, het kroost, de
> oever en de vissen boven je uitstijgen, dan denke je toch ook dat je
> zinkt en niet dat al het andere vliegles heeft genomen.

Als je dan bovendien nat wordt, ja, dan denk ik dat ik zink.
Als ik droog blijf denk ik inderdaad dat al het andere vliegles heeft
genomen.

Het is nog nooit zo goed gegaan met EU.
Dus ik blijf erbij: de euro is stabiel, het is de dollar die stijgt.

Overigens, bedankt, ik heb heel hard moeten lachen om je mailtje.
Wat een leuke humor heb je!

--
Glenn Mellonius

Er zijn 3 soorten leugens:
leugens, smerige leugens, en statistieken.
(Disraeli)
mailto:glenn.mellonius at inter.nl.net

URL    http://www.inter.nl.net/users/glenn

kijk ook eens op   http://www.d66.nl/afdeling/haarlem