Reclame op de site => Arda was eerder

Dirk H. van der Woude vdwoude at CISTRON.NL
Wed May 3 00:21:01 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, 2 May 2000 16:46:45 DST, Chido Houbraken <C.Houbraken at HILVERSUM.NL>
wrote:

>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Hoeveel van u was het eigenlijk al opgevallen dat er reclame op de D66-site
>staat (Bol.com)?
>Grappig, hoor.
>En nou flink doorklikken, zodat het resultaat oplevert!

Niet de enige D66-site met reclame, zie
http://arda.op.het.net/~arda/vs2000/
(zie vooral ook de toelichting op de advo's en
de bestemming van mogelijke revenuen:
http://arda.op.het.net/vs2000/colofon.htm)

Ofwel een D66-er die dit soort web-innovatie inzet
om zo beeld te krijgen van wat, en zo ja hoe, werkt
op het web. En: voor eigen zak noch voor clubkas.

<OT>
Wat nu overigens de waarde is van het aanprijzen van
BeaBoeken ontgaat me enigermate. H.J.A. Hofland's
"Tegels lichten" (antiquarisch nog ruim verkrijgbaar)
en dan met name H5 "Greet Hofmans en de Pers" zou me
eerder lijken bij te dragen aan de terecht door Thom
wenselijk geachtte ruimte voor debat.

grtz