Offerfeest

Erwin Blonk eblonk at WORLDONLINE.NL
Fri Mar 10 09:54:56 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb zelf twee jaar gewerkt bij een bedrijf dat dit systeem nog iets
fexibeler hanteert: de feest- en vrije dagen worden opgeteld, met 8
vermenigvuldigd en deze uren werden dan verrekend met de 40 uur die je
geacht werd te werken.
Er werkten Britten (bank holidays), Belgen, Amerikanen en Chinezen.
In mijn geval kon ik na een periode van veel overwerk  [nieuwe netwerkserver
;-)] een week vrij nemen.

Erwin Blonk.