Herindeling Twente (fwd)

Ramon Barends r_barends at HOTMAIL.COM
Fri Mar 10 10:27:41 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aan:
* D66-discussielijst om de discussie
* JD Gelderland/Overijssel omdat het Twente is
* PNYX om de discussie

>From: route66 at adn-internet.com (Route66)
>________________________________________________________________
>OPEN BRIEF AAN D66 FRACTIE EERSTE KAMER
>
>ZWALKEN MET TWENTE
>
>Het  leek de goede kant uit te gaan: het wetsontwerp voor gemeentelijke
>herindeling tot Twentestad zou stranden. Helaas lijkt her erop dat het
>op welke manier dan ook slagen van dit voorstel zo belangrijk is voor de
>Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksaangelegenheden dat
>werkelijk alles uit de kast wortd gehaald.
>Dan weer wel en dan weer niet behandelen van het wetsontwerp in de
> [...]

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

"Wat schieten we op met e-mail als we iemand moeten gaan bellen of hij of
zij de e-mail heeft gelezen?"  John Cleese

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
Fraktie D66 Nijmegen: http://www.telebyte.nl/~d66
Afdeling D66 Nijmegen: http://www.gaypnt.demon.nl/d66