Sfeer op de D66-lijst

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Sun Jun 18 19:57:44 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste mensen,

De laatste tijd bekruipt mij het *gevoel* dat het niet lekker meer loopt op
de D66-lijst. We mauwen maar op elkaar en als iemand een punt inbrengt wordt
dat weer direct neergesabelt. Er wordt gevraagd om pittige stellingen, die
lever ik dan en meteen een bende geëmmer.

Ik heb daar weinig zin in. Ik hoor wel eens commentaar over wat ik mail. Ik
poog open en transparant te informeren als ik informatie heb. Aan de hand
van informatie kan discussie ontstaan.

Graag reacties.

Ramon Barends.