genetische manipulatie in voedsel

F. van der Schans fvanderschans at GELDERLAND.NL
Wed Jun 14 00:59:03 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Margje,

Ik denk dat Ramon zijn opmerking 'je kan soms beter NIET weten wat er in
zit' bij jouw erg ongenuanceerd is overgekomen. Echter jouw reactie "Dus
D'66 wil niet weten wat we eten!" en de daarop volgende tekst, lijkt me wel
bijzonder kort door de bocht. Ik weet van heel velen binnen D66, en ook de
TK-fractie, dat zij deze mening niet delen. Ik mag je adviseren om het
rapport over Voedselveiligheid dat recent door D66 is uitgebracht er eens
op na te slaan. Bijzonder verhelderend.
Met vriendelijke groet,

Frits van der Schans