PvdA-OS nr. 12: GL wil vaart achter gebruik internet door overheid

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Jun 6 12:15:02 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ramon,

Heb je onze eigen Roger van Boxtel dan niet gehoord in spijkers met koppen
op de vararadio, afgelopen zaterdag, waar hij de noodzaak tot
ICt-vaardigheden bij een ieder, met name ook de huidige digibeten, veelal
afkomstig uit de minder kansrijke milieus(lees mij, wat een pracht van een
eufemisme), die zelfs in aanmerking kunnen komen voor gratis apparatuur en
makkelijk toegankelijke aansluitingen.

Groet,

Tjerk

PS: heb je het nieuws al gehoord? Mariëtte van Zuilen (toch wel een aardig
boekje) gaat per 1 september a.s. naar Deloitte en Touch.