forum

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Jun 5 16:30:55 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik denk dat deze mail in de categorie 'Zure en bittere mail' toch wel een
nominatie verdient heeft.

Joop, ik snap het niet. Je spreekt mij direct aan en gaat daarna verder over
vreemdelingenbeleid. Ik informeer mensen, omdat ik een open mens probeer te
zijn qua informatie.

Als je je zo ergert aan de lijst moet je je unsubscriben en als je je ergert
aan D66 moet je je lidmaatschap opzeggen. Kennelijk doe je dat niet, maar
vind je het nodig om dit soort demotiverende mail te sturen.

Typisch geval van jammer !

Ramon