Dow Chemical fires 50 workers after e-mail investigation (was Re:

d Sundman dsundman at NETLAND.NL
Sun Jul 30 00:51:49 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

B Doggle die het niet kan laten:

Ik ben tegen elke vorm van censuur, toch kan een werkgever in een werknemer werkgever relatie het als
een "conditie van tewerkstelling" aanvoeren, dat je geen porno of aanstootgevende plaatjes download of
rondstuurt.
Bij Baan, een erg christelijke onderneming, mocht er op een bepaald moment niet op zondag gereisd
worden. Dus een vriend van mij die voor ze werkte vloog  op zaterdag (in eigen tijd) naar Canada.
Conditie van tewerkstelling.
Dagelijks staan er advertenties in de krant waar open en bloot op leeftijd gediscrimineerd wordt.
Leeftijd een conditie van tewerkstelling.
Wat DOW doet is in mijn ogen (misschien) vout, maar dat zal DOW worst wezen.
Als prive onderneming kunnen zij dit eisen en doen.
Dow chemical staat bekend maar niet voor hun sociaal gedrag; of gevoel..

Het Censureren van de Tweede Kamer der Staten Generaal is een heel ander verhaal....