Logo D66: wel of niet ? - opnieuw

Marc-Jan Ahne mjahne at HOME.NL
Wed Jul 26 13:44:14 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

B Doggle schreef:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Deze hele discussie heeft iets surrealistisch. Er wordt gediscussieerd alsof het een wereldzaak is.
> Het al of niet plaatsen van een logo, het al of niet stelen van muziek van het net etc. etc.
> Ten eerste worden deze zaken linksom of rechtsom "geregeld", ten tweede heb ik de indruk dat het niet
> direct een politiek onderwerp is.

Dat is uw mening, ik denk zelf dat het de komende jaren een heel
belangrijk politiek onderwerp gaat worden en dat nu ook al is, al besteed
de politiek er te weinig aandacht aan.

> Een politiek hangijzer, de miserabele gezondheidszorg, wordt in deze groep niet aan de orde gesteld.
> Is dit z.g. avoidance behavior omdat toevallig een D66 minister het totaal laat afweten?

Wat let u om een inhoudelijke bijdrage te leveren op deze lijst, u heeft
pseudoniemen genoeg zou ik zo zeggen! :-)

> Of is het al
> of niet plaatsen van een logo zo belangrijk, dat het onderwerp zelfs na meer dan 20 e-mails nog steeds
> niet uitgediept is?

Of het zo belangrijk is weet ik niet, ik zie wel dat het na 20 mailtjes
nog steeds een inhoudelijke discussie is, wat ik helaas niet van alle
onderwerpen kan zeggen.

> Nee, het is me al eerder opgevallen dat 'the ranks' vooral niet gebroken mogen worden v.w.b. Het
> Paarse. Het lijkt dikwijls alsof ieder voor zich het regeeraccoord heeft getekend, en daarom elk
> paars-controversieel onderwerp uit de weg gaat, zoals ze zijn betuwelijn, rekeningrijden, referenda,
> IRT et al.

Kom eens met een bijdrage zou ik zo zeggen, kritische mensen genoeg op
deze lijst lijkt me zo. Maar ik zie u ook alleen kritiek leveren in plaats
van zelf die discussie eens te starten.

> Inplaats van Gnôthi sautón zou ik u willen voorstellen BE yourself...

En als ik dat nu eens aan u vraag, be yourself....wie bent u dan?

Marc-Jan Ahne