Logo D66: wel of niet ?

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Tue Jul 25 23:01:44 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc-Jan Ahne <mjahne at home.nl> said:
>Als uitzondering hierop wordt gesteld dat wanneer het verveelvoudigen gebeurd
>voor eigen oefening of voor eigen gebruik dit in beperkte mate is toegestaan.
>Ook voor de CD die Hein noemt geldt dit, je mag voor eigen gebruik een kopie
>maken (bijvoorbeeld om de CD thuis en in de auto te kunnen draaien). Echter
>het schenken aan een vriend gaat hier niet op.

En natuurlijk heeft de muziekmafia ervoor gezorgd dat ze hier ook geen
centjes mislopen door op musicassettes en AudioCD-R's een heffing te
leggen...

(ik wacht nog steeds totdat de uitgeverijen ook een kartel opzetten en
alle papierfabrikanten zo gek krijgen om, zeg, 0.1 cent heffing op elk
A4'tje te zetten zodat ze gecompenseerd worden voor "thuiskopieen"...)

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>
GnuPG 1024D/E0989E8B 0016 F679 F38D 5946 4ECD  1986 F303 937F E098 9E8B