Forward: Muijzenissen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at NODE12AF7.A2000.NL
Tue Jul 25 17:25:24 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 De onderstaande mail ontving ik vandaag van de Heer Muijzenberg.
 Rhetorische vraag (niet antwoorden dus) aan de medelijsters: wie
 ziet de twee fouten in de geforwarde mail ?

 Omdat ik bij voorkeur leer van de fouten van anderen, geef ik de
 persoon in kwestie uiteraard geen antwoord.

 Ik kijk wel uit...        :-(

 Marc Fluks