Oprichting comite 'Een filtertje voor Muijs...'

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at NODE12AF7.A2000.NL
Mon Jul 24 23:00:11 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Marc-Jan Ahne <mjahne at HOME.NL> reageerde dol-enthousiast op het
 initiatief tot oprichting van het comite 'Een filtertje voor
 Muijs' door op te merken dat,
>Ik heb altijd het idee gehad dat D66'ers zich openstelden voor
>andersdenkenden

 Het schijnt me weinig tactvol als voor- en tegenstanders van
 het 'andersdenkende gedachtengoed' van Muijz' elkaar ook nog eens
 in de haren vliegen. Dan krijgt het stralende middelpunt van ons
 aller comite precies wat hij wil. Laten we hem dat pleziertje maar
 niet gunnen.

 Overigens krijgt ons mooie comite steun uit onverdachter hoek !

 Ik kan U allen, donateurs van het comite, berichten dat voornoemd
 comite heden een ietwat kortere versie van de bijdrage die Muijz'
 zelf aan deze lijst schreef, bereikte !

 De Heer van den Mujzenberg sluit zijn episel af met de opmerking:
>Ik wens u veel succes met uw comite.

 Kennelijk is ook de Heer Muijz' tot de conclusie gekomen dat hij
 niet op deze lijst thuishoort. Bravo, eindelijk een sprankje
 zelfinzicht !

 Het comite heeft inmiddels in een geheime stemming (men weet
 maar nooit) besloten de Heer Muijz' erelid te maken. De 'gouden
 catapult' zal hem binnenkort worden uitgereikt...

 Marc Fluks