Verzoen aan Hendrik en Erik

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Sun Jul 23 11:56:01 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik en Hendrik,

Ik heb me even gesubcribed om dit tegen jullie te zeggen:

Een vriendelijk verzoek nu op te houden over hetgeen gebeurd is op de
lijsten van de digitale burgerbeweging. Leden van de D66-lijst die
geïnteresseerd zijn  kunnen me privé mailen, ik zal alles uitleggen en
documenteren.

Maar de D66-lijst is de plaats niet.

Hendrik (Henk?): heel aardig van je het voor me op te nemen, maar liever
niet. Ik heb je een en ander toegezonden en je weet nu ongeveer wat er is
gebeurd, maar laat D66 er svp buiten.

En Erik: we zullen het wel nooit eens worden, maar ook jij: laat D66 s.v.p.
buiten ons persoonlijke gedoetje.

En d66-lijst: privé ben ik benaderbaar voor toelichting en/of commentaar,
maar niet publiekelijk op de lijst.

Een prettige vakantie.

Hein.