Logo D66: wel of niet ?

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sun Jul 23 08:46:40 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Erik,

(misschien is het onze toon die jou verhindert enig gelijk van een ander te
erkennen)

Natuurlijk heb  je gelijk dat een rechter ihk van Scientology een uitspraak
heeft gedaan waarbij het verboden werd een logo van hen te plaatsen.

1. Maar waarom heb je r zo'n moeite mee te erkennen, wat gewoon realiteit
is: nl. surf naar www.napster.com > subscribe, download hun software, en
download vervolgens allerlei muziek....

2. Wie houdt Kleyne (?) tegen om een andere pagina te openen, onder .be of
zelfs een andere pagina onder een nepnaam bij .nl en die link of het lgo er
weer te plaatsen.

3. Je hebt gelijk dat een handhavingsprobleem geen onderdeel van een wet is.
Dat was niemands bewering: het is wel deel van de virtuele realiteit en de
door jou aangehaalde RL. Dat was de bewering waar deze discussie mee begon:
so what, dat het niet mag... (je mag wel een andere discussie proberen te
voeren, maar dat is dan weer een ander gelijk/ongelijk).

4. Je voortdurende opmerkingen over VanMeeteren missen hun punt een beetje
ondertussen, ik denk dat je erdoor je andere argumenten mee onderuithaalt,
wat rhetorisch effect, ik denk dat men er een beetje moe van geworden is.
Zelfs ik houd van opwinding en onenigheid, maar het verveelt me ondertussen
dood. Dus voor de overtuigingskracht van je argumenten (zoals gezegd zijn
sommige van je beweringen redelijk genoeg om zo geclassificeerd te worden)
zou ik het verder achterwege laten.