Logo D66: wel of niet ?

Thu Jul 20 07:13:46 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 01:58 20-07-2000, Jos Horikx wrote:

>Dat is niet waar. Dat *kan* ook niet waar zijn omdat de

Geldt het auteursrecht op Internet, meneer Horikx? Of kan
ik gerust het nieuwe boek van Rudy Kousbroek online zetten?
En geldt het beeldrecht op Internet? Of kan ik gerust het
logo van een bedrijf op mijn homepage zetten?

Remko de Knikker had het over 'de wetten van internet'.
Bestaan die wetten, meneer Horikx? Kunt u een URL geven?

vr.gr.,
Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl