Jeruzalem

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Thu Jul 20 10:57:27 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Misschien moeten we de Israelische bevolking iets meer duidelijk maken dat
ze moeten ingeven, dmv sancties ofzo....

Jeruzalem staat officieel onder VN-controle als ik me niet vergis. De
Palestijnen lijken heel redelijk als ze slechts aanspraak maken op
Oost-Jeruzalem, bovendien hebben ze van oorspronkelijke terrein al 76%
opgegeven. Onderling lijken ze er niet uyit te komen en de Palestijnse
bevolking biedt meer support voor het vredesproces dan de Israelische. Tijd
voor wat internationale druk. Persoonlijk heb ik het een beetje gehad met
Israel. Als Palestijn zou ik gek worden, zeker als je al vanaf '70 verdreven
bent van je thuis, je familie verdreven is, en die Allah gasten steeds op je
dak zitten.