Betuwelijn-referendum

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Thu Jul 13 19:40:33 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "Hein van Meeteren" <heinwvm at palm.a2000.nl>
>
>Daar roer je een gevoelig punt aan. Ik denk dat het iets te maken heeft met
>onwetendheid én het gebrek aan werkelijke zeggenschap voor die
>volksinitiatievers. Wanneer je weet dat je stem bijdraagt aan het
>wérkelijke
>besluit, dan ben je gemotiveerder, schat ik. Maar dat is een vermoeden.

Remko: jeetje Hein, wat spui je plotsklaps allemaal gewogen oordelen! Bidden
helpt dan toch?
Het laatste probleem, hoewel de meeste mensen aan deze fase van het
liberalisme nog niet toe zijn, zal vroeg of laat opgelost worden wanneer dan
toch eindelijk de technologie elke menselijke organisatie zal kunnen
minimaliseren, dus de hierarchie, en hupsekee zijn we eindelijk uit bij de
culturele revolutie in Nederlnad, wie had dat gedacht, dat dit gematigd
conservatie polderland dat als het spook van de revolutie om de hoek waait,
in plaats van om 17.00 uut thuis te zijn voor het eten, nu zomaar de
anarchie prediken zal...
enfin dit klinkt jullie nu nog als abracadabra in de oren, maar als jullie
de kabbala van de politiek eindelijk uitgevogeld hebben dan zal het zover
nogeens zijn: weg met al die powerholders.... macht aan jezelf, de vonk
erin!