M&M-oorlog: GroenLinks sluit de grenzen

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Tue Jul 11 16:35:29 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 14:11 11-07-2000 Tuesday, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>Komkom, Hein. De lezers van deze lijst worden steeds opnieuw betrokken
>  bij een cybervete tussen jou en van den Muijzenberg terwijl die met deze
>  lijst niets uitstaande heeft.

Sommige lijsters zien het als amusement. Anderen prikkelen zelfs om door te
gaan (Ramon bijvoorbeeld). Zelf heb ik een beleid: op inhoud met inhoud
reageren en  soms niet rageren als het te dol wordt.  Maar als mijn
integriteit doelgericht wordt gemold, of althans pogingen in het werk
worden gesteld, dan mep ik terug. Ik hoop dat jullie als democraten me dat
kunnen vergeven. Amen.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl