reply (was:Re: Vraagje over M&M-oorlog)

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Tue Jul 11 16:38:26 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ramon Barends schreef:
>De GROENLINKSlijst doet overigens wel automatisch als reply-adres het
>listserv-adres weergeven. Chido, kan je dat uitleggen ?

Zucht.
Als je mijn vorige mails over dit onderwerp had gelezen, dan had je geweten
dat ik er eigenlijk niet meer aan kan doen dan dat ik nu gedaan heb. Bij mij
werkt de auto-reply naar de lijst prima. Bij sommige anderen niet. Ik ben
bang dat dat aan prive-instellingen ligt.

Ramon schreef ook:
>Goed, ik ga weer met 'reces' voor wat deze lijst betreft, want het is niet
>veel beter geworden... :(

Fijn Ramon
Hou je er wel rekening mee dat de lijst pas weer in oktober 2006 uit het
reces ontwaakt?
Kom dan nog maar weer eens kijken, voor die tijd heeft geen zin. Geloof me...

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
C.Houbraken at Hilversum.nl

Dit bericht wordt beschouwd als persoonlijke correspondentie en dient als
zodanig behandeld te worden.