over de afgelopen 100 mailtjes 1 mailtje terug

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue Jul 11 15:22:50 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jammer, ik kijk eens even op de lijst (van D66) en ik zie een kleine 100
mails staan, maar ik trek er enkele open en zie dat de sfeer weinig
verbeterd is.

Een paar dingen:

Er probeert iemand een discussie te starten over gezondheidszorg, over
onderwijs, maar het merendeel van de mails gaan over de M&M-oorlog met de
verschillende kopjes. Ook gaat er een discussie over de AR.

[M&M]
Ik moet mijn verantwoordelijk opnemen volgens Hein van Meeteren. Ik heb
gepoogd een einde te maken aan de mails van Erik vdMb, maar die hoop heb ik
opgegeven. Ik heb me neergelegd bij het feit dat EvdM zure mails moet
verspreiden en of dat nou komt door zijn verleden of niet, dat weet ik niet.
Overigens wil ik wel toevoegen dat incest zeer erg is en dat ik *dat* dan
ook niemand toewens, ook Erik niet.

Hein, ik heb al voorgesteld om een datum af te spreken dat jullie stoppen
met deze M&M-comedy act, of dat jullie hier een aparte lijst voor
oprichten...

[AR]
Deze mails heb ik wel even bekeken. Bij mijn kandidaatstelling heb ik gezegd
dat als ik gekozen word ik de RBV en anderen daar waar gewenst kom
informeren. Een e-mailcirkel voor de AR-leden is in wording, een
e-mailcirkel voor de Gelderse AR en gewone leden had ik nog niet aangedacht,
wat wellicht verstandiger is een "Algemene Gelderse Mailcirkel", dit zal ik
voorstellen op de volgende RBV.

De AR adviseert alleen. Ik hoop als plv. lid mee te kunnen denken om de
Fracties te kunnen steunen met hun werk. Ook aan mij kan je vragen stellen
en je kan me ook persoonlijk mailen met de vraag om je vraag voor te leggen.
Ik kan die mail dan uitprinten en mee laten sturen met de stukken. Dit zou
ook rechtstreeks naar de voorzitter van de Adviesraad kunnen. Ik zal zijn
emailadres opzoeken.

Tot slot is niet bekend wie er in de AR zitten. Ik heb daar een lijst van en
die zal ik binnen kortwel op de lijst zetten.

Als er nog dingen zijn over de AR kan je me dus altijd mailen.

Goed, ik ga weer met 'reces' voor wat deze lijst betreft, want het is niet
veel beter geworden... :(

groet,
Ramon