Vraagje over M&M-oorlog

Ramon Barends(GrLi) r_barendsgl at HOTMAIL.COM
Tue Jul 11 14:36:55 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg mailde mij persoonlijk op mijn nieuwste
mailaccount, die speciaal is aangemaakt voor de GROENLINKSlijst het
volgende:

>Ramon Barends heeft zich inmiddels ook op de GroenLinks-
>lijst gemeld, dus aan de voorwaarden voor een gekkenhuis
>aldaar is voldaan.

Ik wilde me al een hele tijd op de GROENLINKSlijst abonneren maar dat lukte
me niet. Ik ben er recent even wat langer mee bezig geweest (de D66lijst
niet lezen scheelt tijd) en zie hier het resultaat.

Overigens zal ik dhr. Van den Muijzenberg moeten teleurstellen, aangezien ik
ook op de GROENLINKSlijst hem zal negeren. Hooguit één keer een heldere
uitleg over onze geschiedenis op de PNYX en D66lijst voor de
GROENLINKSlijsters die ons nog niet kennen.

Wat mij opvalt: er zitten op de GROENLINKSlijst zeer veel (oud)lijsters van
D66...

De GROENLINKSlijst doet overigens wel automatisch als reply-adres het
listserv-adres weergeven. Chido, kan je dat uitleggen ?

Met Groene en Linkse groet, maar daarom niet minder Democratisch,

Ramon Barends

P.s.:
Zou Erik vdMb mij ook als *autoriteit* zien, dat ie zo tegen mij
tekeergaat.... ;)