Ongelooflijk

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Mon Jul 10 08:50:05 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De werkelijkheid is geen gefragmenteerd arbeidsproces, maar een integrale
eenheid. Je stelling dat je iemand een hond kunt noemen op de ene, maar daar
niet mee geconfronteerd mag worden op een andere gaat niet op, naar mijn
mening. Je moet er dus rekening mee houden dat in werkelijkheid je gedrag
overal en nergens gevolgen kan hebben. Enfin, dat blijkt simpelweg toch ook
nu?? Het is erg theoretisch, als ik een vies woord mag gebruiken, om te
veronderstellen dat dat niet het geval is.