Niet hier, svp!!!

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Sat Jul 8 13:15:48 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Geachte D66-lijstgenoten,
Nog immer tracht ik op inhoudelijke dicussies in te gaan met inhoudelijke
bijdragen. Misschien iets te frequent, de laatste dagen, wegens
vakantie-vrije-tijd. Ik zal me trachten te matigen.

Maar steeds opnieuw zie ik me geconfronteerd met infantiele,
niet-ihoudelijke, op de man gerichte  bijdragen van enkelen op deze lijst,
die menen een rekening met mij te moeten vereffenen. Regelmatig verzoek ik
deze geachte lijstgenoten zich tot mij te wenden op de fora waarover en via
welke de klachten zijn ontstaan. Maar zowel EvdM als nu ene Roeline menen
mij alleen  *hier* te moeten achtervolgen. Trachten zijn mijn eer en goede
naam aan te tasten? Menene ze, quod non, dat ik en carriere beoog binnen
D66 en trachten ze zulks te verijdelen? Dat zou op rancune wijzen, een
meestal niet zo constructieve gemoedsgesteldheid.

Ik kan dit alles niet zo best begrijpen. Mijn oor staat wagenwijd voor ze
open. Maar: *niet hier!!*. Dus nogmaals: dame en heer: op de
particpantenlijst van db.nl: meld me vrijmoedig al uw klachten. Op de
pnyx-lijst: ik sta open voor uw bezwaren en zal er zorgvuldig (maar wel op
mijn eigen wijze) op reageren.

----->Maar: NIET HIER!

Ik hoop nu een beetje duidelijk te zijn geweest, opdat
kleuterklas-bijdragen als deze

At 12:31 08-07-2000 Saturday, Roeline wrote:
>Hihihihihi. Begint er iets te dagen?

Niet meer voor hoeven te komen.

Geheel de uwe,

HvM