klacht

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Sat Jul 8 13:52:30 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Geachte lijstgenoten,
Na onderzoek bij nic.surfnet.nl ben ik erachter gekomen dat lijstdeelnemer
van den Muijzenberg een `citaat' van mij uit 1998 (op een geheel andere
-semi-besloten-  lijst en binnen een geheel andere context: een
woordenwisseling over bestuurszaken) alhier *zonder enige aanleiding* heeft
menen te herplaatsen

Om met Ramon Barends te spreken: nu is het afgelopen. Graag wens ik een
klacht op deze lijst te plaatsen. Ik roep deze lijst op deze klacht
serieus te nemen en aan dit soort handelingen een eind te maken. Dit heeft
niets meer te maken met een inhoudelijk uitwisseling van ideeën, maar met
het uitvechten van een uit de hand lopende privé-vete tegen mijn persoon.
Kennelijk met de bedoeling mij van deze lijst te treiteren of anderszins de
mond te snoeren. Dit gaat in tegen de regels van vrijheid van uiting en
tegen het principe van de democratie. Mijn mogelijkheden dit gedrag tegen te
gaan zijn uitgeput.

Vriendelijke groeten, Hein van Meeteren.