Mag het zeuren nu ophouden?

Roeline roeline at ROELINE.MYWEB.NL
Sat Jul 8 12:34:39 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

From: Tjerk Jouwstra <

> Roeline,
>
> Dit is een discussielijst, opgezet door mensen die geloven in de
> redelijkheid van de mens en die vanuit een vrijzinnige, sociaal liberale
> invalshoek met elkaar willen vechten over van alles, wat belangrijk is in
> het leven.

Zou dat nu heus? Het is eerder een gevecht van ikke, ikke, ikke, hoe kom ik
aan macht. Waarom wordt er niets gedaan voor vrouwen die alleen alimentatie
ontvangen en daardoor in verhouding een hele hoge premie moeten betalen voor
hun particuliere ziektekostenverzekering? Die vrouwen mogen namelijk niet in
het ziekenfonds, klein foutje van d66. D66 veranderde wel wat voor de
yuppen, die plots het fonds in moesten. Maar tja daar heeft d66 blijkbaar
meer leden bij zitten. Deze  stommiteit heeft hooguit wat gebabla
opgeleverd.

>  Als je denkt je gelijk alleen te kunnen krijgen door iemand continu
lastig
> te vallen, dan laat ik die mening graag aan jou. Maar deze lijst is daar
> nadrukkelijk niet voor bedoeld.

Zie, hier heb je het al. Ik val plots iemand *continu* lastig. Dat heb ik
dus
nooit gedaan, maar ik werd er wel van beschuldigd. En die beschuldiging gaat
nu al zijn eigen leven leiden.

Roeline.