Ongelooflijk

F. van der Schans fvanderschans at GELDERLAND.NL
Fri Jul 7 16:51:22 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste John,

Zojuist opende ik na 40 uur mijn postbus en werd overstelpt door 110
mailtjes. Van de meeste mail hou ik slechts een muisarm over, en wordt in
ieder geval niets wijzer.
Je idee om op een volwassen wijze met elkaar inhoudelijk te discussieren
spreekt me bijzonder aan. Wat mij betreft mag alles en iedereen aan zo'n
lijst deelnemen, zolang er een beetje redelijk wordt gecommuniceerd. Het
slappe gezwets en nog erger van deze lijst zoek ik dan wel in een cafe.
Met vriendelijke groet,

Frits van der Schans