Echelon en DB.NL (Was:Re: Voor lul lopen)

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Thu Jul 6 16:12:48 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Raimond wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik wil niemand de mond snoeren, maar ik wil geen stromen cafe-
> wisecracks aanhoren.

Advies; wat minder de kroeg induiken.

Waar het om gaat is dit: wat betreft Echelon is er al het een en ander
gedaan tegen ongecontroleerd aftappen. Er zijn vragen over gesteld door
E. Bakker. U kunt precies nagaan wanneer dit was, en daarop
voortborduren. De regering heeft heantwoord op die vragen, die kunt u
gebruiken in verder werk. Ik gaf u enkele links naar media, w.o. de
Irish Times, waaraan u kan refereren als u verder aan de slag gaat wb
Echelon. U kunt exact de data nagaan waarop het EP is gekomen met de
relevante stukken. Mij dunkt, genoeg om uw cafébezoek te staken en aan
de slag te gaan.

Een prettig middag verder, HvM.