Echelon en DB.NL (Was:Re: Voor lul lopen)

Raimond raimond.detempe at KB.NL
Thu Jul 6 15:46:50 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik wil niemand de mond snoeren, maar ik wil geen stromen cafe-
wisecracks aanhoren. En ook niet hoe enkelen heel hard-op zitten
te denken om allerlei puzzels op te lossen. Ik mijd cafe-
geroezemoes liever, net als de tabaksrook. Ik heb het al lawaaiig
genoeg in mijn hoofd - dus bewaak ik mijn toegangen.

Wat ik las van Hein - de geschiedenis van Echelon - dat zal wel. Ik
herinner me van vorige jaren al hele discussies. Maar ik ga me daar
niet in verdiepen, het zijn toch al van die lange stukken! Ook prof.
Dirkzwager kon daar wat van - mijn hemel, wat veel!

Tenslotte - de lijst zou al aan leesbaarheid winnen, indien de laatste
<goede spelregel> meer zou worden toegepast: vaker uitzetten dat
markeren en citeren bij de antwoordknop. Voor de rest ben ik al
zeer tevreden dat er bijna nooit allerlei aanhangsels mee gezonden
worden.

Met groet, /raimond de tempe