De M&M-oorlog: de cijfers

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Jul 5 14:11:43 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Als jouw conclusie is, dat dit de D66 discussielijst is, en dat deze ook zo
moet blijven, dan deel ik deze volledig met je. Ik krijg de idee, dat een
bestaande discussie van een heel andere en kennelijk niet meer bestaande
lijst nu hier wordt ingebracht. Ik begrijp, dat Hein en Muis zich willen
rechtvaardigen over hun stellingnames elders (overigens bedankt Glenn over
die tip van jou op Muis side van 30 april 1999), maar ik
geloof niet, dat deze lijst daarvoor opgericht is. Wellicht kan daarvoor een
nieuwe lijst worden opgericht?

met vriendelijke groet,

Tjerk

Marc schreef:

>Hieronder vindt men de cijfers over het conflict tussen de heren Hein
>Westerouen van Meeteren <heinwvm at PALM.A2000.NL>, en Erik van den
>Muijzenberg <muijz at DDS.NL>.
>
>URL alle mails over de M&M-oorlog:

http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?S2=d66&q=meeteren%20AND%20muijzenb
erg
> [...]
>
>URL alle mails van vandaag:
>    http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?S2=d66&a=today&b=today
>    Momenteel zijn we aangeland bij bericht #7544.
>
>Aantal leden deze lijst (post REV D66 naar <LISTSERV at NIC.SURFNET.NL>):
>    momenteel zijn dit er 158. Twee maanden geleden waren dat er nog 165:
>    http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0005&L=d66&P=R3757
>
>Conclusie: pakweg 2% van alle diskussie op deze lijst handelt over de M&M-
>oorlog. Als gevolg daarvan haken hoe langer hoe meer mensen af. En nu wordt
>er ook nog eens opgeroepen de M&M-oorlog te intensiveren.

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66