Onzorgvuldig en onprofessioneel

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Wed Jul 5 14:16:50 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 14:55 05-07-2000 Wednesday, Joris van den Wittenboer wrote:

>Maar is er een archief van die lijst? Zodat degene die dat wil daar de context
>vandaan kan halen.

Nee. Iedere heethoofd op die lijst houdt zijn eigen archiefje bij en
citeert er naar hartelust uit. Wel zijn er `getuigen' zoals Glen Mellonius,
die een en ander heeft meegemaakt. Of D66-lijjstgenoot Arie Dirkzwager, die
de stichting, als ex voorzitter, als zijn broekzak kent. Maar u kunt zich
privé met hen in verbinding stellen, stel ik voor.  Misschien hebben ze er
helemaal geen trek in zich hiermee verder bezig te houden. Ik ook niet, nu
het ter sprake komt ... ;-)

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl