Modereren e.d. (Was: [D66] krijsende lijsters op het web)

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Wed Jul 5 13:28:20 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 13:14 05-07-2000 Wednesday, Glenn Mellonius wrote:

>Uitermate niet-slim van HvM om (murwgeslagen?) te ontkennen dat hij een
>bepaald woord heeft gebruikt.

Ik heb afdoende aangetoond dat ik de zinnen of de woorden die me verweten
worden nooit heb gebruikt. Ik heb in een conflictueuze situatie (die reeds
lang beeindigd is, met alle excuses en zand ervovers die daarbij horen,
laat dat duidelijk zijn) een pseudoniem van een anonimus verbasterd. Meer
niet. Ik herhaal: dat is heel iets anders dan hetgeen Max Kok me als
verlengstuk van vdM verwijt. Het is ongepast, onfatsoenlijk en naar mijn
mening ziekelijk deze conflictsituatie steeds opnieuw op te stoken.

>Dit wordt nu tegen hem gebruikt.

Ben ik inmiddels gewend. Op de db.nl lijst, u welbekend, maakte de heer vd
Muijzenberg er een dag (en nacht-)taak van mij aan te vallen en verkeerd,
verdraaid of manipulatief te citeren. Als wilt wil ik u privé wel een
lijstje geven van bestuurderen van andere organisaties (inclusief politici)
die dezelfde `behandeling' mochten ondergaan. Het is een
interessante  vraag voor psycho-analytici en/of sexuologen wat de heer vdM
drijft in zijn bezeten jacht op bestuurders.

>Onterecht vind ik, want je moet ook kijken in welke omgeving dit woord
>werd gebruikt.

Daarmee ben ik het van ganser harte eens. Dat geldt voor álle uitingen en
handelingen, als je er althans een moreel of juridisch oordeel over wenst
te vellen.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl